DIENSTEN
Opruimen is niet altijd leuk en vanzelfsprekend. Tegelijkertijd nodigt het opruimen van oude spullen nieuwe, frisse energie mee. Het voelt aan als een nieuw begin. Een opgeruimd gevoel.
Ik word regelmatig ingeschakeld wanneer er sprake is van een verandering in de leefomgeving van de mensen. Bijvoorbeeld een nieuw gezinslid, een verhuizing, uitvliegende kinderen, het leeghalen van het huis van een overleden ouder.
Maar ook kleinere oorzaken kunnen aanleiding zijn om mijn hulp in te roepen. Overvolle kledingkasten, opbergkast of een berging.
Het is fijn om je te laten helpen bij het herorganiseren van je omgeving wanneer je bijvoorbeeld tijd tekort komt, het overzicht kwijt bent of erg gewoon geen zin in hebt.
Mijn diensten
Ik begeleid je graag vanuit de volgende drie uitgangspunten:
– voor ieder budget is er een passende optie.
– als je wilt aftasten of dit iets voor je kan zijn óf je wilt direct ‘all in’ gaan; beide kan!
– wat je ook kiest; het helpt je om dichter bij jouw wensen te komen.
Pakket 1
BRONS
Dit pakket is iets voor jou als je graag aan de slag wil in een door jouw uitgekozen ruimte.
We gaan samen aan de slag om het gedeelte op te ruimen waar jij het meeste tegenaan loopt, letterlijk en figuurlijk.
Je krijgt ook tips en tricks om zelf toe te kunnen passen.
1 uur intake, 2 x 3 werkuren en een telefonische / online evaluatie binnen 2 weken € 360,= incl BTW
Pakket 2
SILVER
Is jouw opruimklus groter dan een ruimte of is de ruimte erg groot? Wil je graag jouw huis samen beter en logischer organiseren? Dan is dit pakket wat voor jou!
Samen gaan we aan de slag met opruimmethodes die voor jou werken zodat je meer rust in je hoofd en meer ruimte in je huis krijgt.
1 uur intake, 4 x 3 werkuren en een telefonische / online evaluatie binnen 2 weken € 720,= incl BTW
Pakket 3
GOLD
Ga jij verhuizen, maar weet je niet goed waar je moet beginnen? Of moet je het huis van een overleden dierbare leeghalen? Dan is dit pakket geschikt voor jou.
In 3 x 6 uur zorgen we ervoor dat alles op een logische manier wordt ingepakt zodat je verhuizing minder stress zal opleveren.
1 uur intake, 6 x 3 werkuren en een telefonische / online evaluatie binnen 2 weken €1080,= incl BTW
“Als je spullen weg doet, krijg je er meer voor terug dan je verliest.”
FUMIO SASAKI
Werkwijze
Hoe we samen aan de slag gaan, ligt aan jouw vraag en wat bij jou past.
Mijn doel is dat jij je weer gelukkig voelt in je eigen huis en plezier beleeft in je dagelijks leven.
1. We beginnen met een kennismakingsgesprek. Dat kan bij jou thuis of online. Ik luister naar jouw verhaal en stel daarbij vragen. Waar loop je op vast, wat zou je graag anders willen zien en wat wil je precies bereiken?
2. Voelt de kennismaking voor ons beiden goed, dan maak ik een plan van aanpak. Sluit het plan aan bij wat je voor ogen hebt en bij jouw wensen en behoeften? Dan gaan we daarna samen aan de slag.
- Is de klus geklaard? Dan volgt er een evaluetie van onze samenwerking en het resultaat. Heb je nog behoefte aan coaching, dan is het mogelijk om dat inplannen.
Tarief
Het uurtarief bedraagt € 60,00. inclusief BTW.
Woon je 15+ kilometer van mijn woonplaats Rotterdam, dan reken bereken ik de reiskosten van € 0,19 per kilometer.
We werken steeds in blokken van drie uur. Hoeveel uur nodig is om de klus te klaren, bespreken we tijdens onze eerste werkafspraak.
TIP! Een Professional Organizer kun je betalen uit een persoonsgebonden budget (PGB). Voor meer informatie www.pgb.nl of de gemeente.